Ogłoszenie nr: 137828
Data ukazania się ogłoszenia: 27 października 2011 r.
Komenda Rejonowa Policji Warszawa VII
Komendant
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor
do spraw obsługi informatycznej
w Wydziale Wspomagającym
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Warszawa
Komenda Rejonowa Policji
Warszawa VII
ul. Grenadierów 73/75
04-007 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- wprowadzanie danych do systemów informatycznych objętych obowiążkiem rejestracji w celu zapewnienia kompletności i aktualności bazy danych
- dokonywanie sprawdzeń w policyjnych i pozapolicyjnych bazach danych dla pracowników Komendy w celu prawidłowego wykonywania przez nich czynności wynikających z potrzeby pracy operacyjnej, dochodzeniowej oraz administracyjnej
- weryfikowanie danych wprowadzonych do systemów informatycznych w celu zapewnienia kompletności i aktualności baz danych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność obługiwania programów komputerowych
- organizacja pracy własnej
- umiejętność interpertacji przepisów
- umiejętność komunikowania się, pracy w zespole
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą
wymagania dodatkowe
- doświadczenie w zakresie pracy na podobnym stanowisku
- znajomość obsługi policyjnych baz danych
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjnyoświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
- kopie świadectw pracy/dyplomów ukończonych kursów/szkoleń
Termin składania dokumentów:
10-11-2011
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Rejonowa Policji Warszawa VII
ul. Grenadierów 73/75
04-007 Warszawa
Inne informacje:
Uprzejmie informujemy kandydatów, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów oraz własnoręcznie podpisanych oświadczeń. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji.