Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami

Koordynator do spraw dostępności

Zadania koordynatora ds. dostępności zostały wymienione w art. 14 ust. 2 Ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019, poz. 1696 z późn. zm.)

Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:

1.    Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmiot,
2.    Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot,
3.    Monitorowanie działalności podmiotu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dodatkowe informacje na temat dostępności Komendy Rejonowej Policji Warszawa IV dla osób ze szczególnymi potrzebami są dostępne w zakładce „Dostępność” na stronie praga-poludnie.policja.gov.pl/

Koordynatorami do spraw dostępności w Komendzie Rejonowej Policji Warszawa VII są:

-koordynator ds. informacyjno-komunikacyjnych, podinsp. Joanna Węgrzyniak, adres poczty elektronicznej: e-mail: oficer.prasowy.krp7@ksp.policja.gov.pl. telefon: 47 723 86 35.
-koordynator ds. dostępności informatycznej, Kamil Sadowski e-mail: kamil.sadowski@ksp.policja.gov.pl.
-koordynator ds. dostępności architektonicznej, Jarosław Rusiniak e-mail: jaroslaw.rusiniak7@ksp.policja.gov.pl.

Kontakt:
Komenda Rejonowa Policji Warszawa VII
ul. Grenadierów 73/75 04-007 Warszawa

 

Metryczka

Data publikacji : 22.04.2025
Data modyfikacji : 23.04.2025
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Rejonowa Policji - Warszawa VII
Osoba udostępniająca informację:
Joanna Węgrzyniak Wydział Prewencji
Osoba modyfikująca informację:
Joanna Węgrzyniak
do góry